Případová studie

Jak jsme u penzionu Mezi Buky prodali 250+ pobytů za 7 měsíců spolupráce

Zvýšit počet rezervací a zlepšit celkový výkon Penzionu Mezi Buky. To byl hlavní cíl naší spolupráce. A my se toho chytli nejlépe, jak to šlo. Skvělá lokalita (Českosaské Švýcarsko), krásný design penzionu (ten vás opravdu nadchne), přesnému cílení reklam (sběr dat, vyhodnocování a optimalizace) a našemu intenzivnímu nasazení (A/B testování) se nám podařilo prodat více než 250 pobytů během pouhých sedmi měsíců spolupráce. A teď už bez zbytečných řečí, jdeme přímo k věci.

pripadovka-2-qt6mchpwxtppxlaz288

Nastavení cílů 🎯

V první řadě jsme si stanovili jasné cíle. Naším hlavním zaměřením bylo zvýšení počtu provedených rezervací (pobytů) v Penzionu Mezi Buky. S tímto cílem na paměti jsme začali plánovat celkovou strategii.

Nastavení měření konverzí

Absolutní základ pro vyhodnocování reklamních kampaní. Museli jsme mít vše 100% funkční a přesné. Díky skvělému rezervačnímu systému od Better Hotel jsme měli jistotu, že máme vše v pořádku nastavené.

Reklamní kampaně v Google Ads

Promysleli jsme strukturu reklamních kampaní v Google Ads a následně jsme spustili kampaně ve vyhledávání a v obsahové síti. U kampaní ve vyhledávání jsme provedli rozsáhlé testování, abychom zjistili, které nadpisy, obrázky a popisky fungují nejlépe. To nám umožnilo dosáhnout co nejvyššího CTR a co nejnižšího CPC.

Průměrné CTR kampaně: 21%
Kampaně: ve vyhledávací síti a PerformanceMax

Přechod na Meta Ads (Facebook a Instagram)

Po rozjetí kampaní v Google Ads jsme přešli na Meta Ads a nastavili jsme jednoduchou strukturu reklamních kampaní. Spustili jsme konverzní kampaně a naším prvním cílem bylo nasbírat co nejvíce dat pro správnou optimalizaci. Díky A/B testování kreativ jsme se za necelý měsíc dostali mimo fázi učení a mohli jsme efektivně optimalizovat kampaně.

Průměrné CTR kampaně: 15%
Cíle kampaně: Konverze (nákupy)
Kampaně: Konverzní kampaň, remarketingová kampaň, obsahová kampaň

Optimalizace a prodej sezónních pobytů

S nasbíranými daty jsme začali sestavovat správné nabídky a prodávat sezónní a mimo sezónní pobyty. Klíčem k úspěchu bylo propojení Google Ads s Meta Ads, což vytvořilo dokonalou synergii. Lidé, kteří si vyhledali pobyt na Googlu, byli následně osloveni reklamami na Facebooku, což zvýšilo pravděpodobnost jejich návratu na web o více než 35%.

Remarketingové kampaně na Facebooku

Na Facebooku jsme nastavili remarketingové sekvence, které byly pečlivě načasované:

  • 1-3 dny od navštívení webu – O penzionu Mezi Buky
  • 4-6 dnů od navštívení webu – Ukázka pokojů
  • 7-10 dnů od navštívení webu – Výzva k akci – pobytu

Tyto sekvence nám prostě fungují skvěle. Netlačíme na pilu, spíše potenciálním hostům ukážeme přednosti a vše, co potřebují vědět. Až pak se sami rozhodnou.

Interakce a zpětná vazba

U reklam na Facebooku jsme hodně pracovali s interakcemi, jako jsou lajky a komentáře. Čím více interakcí reklama měla, tím lépe fungovala. Penzion Mezi Buky si svým designem a přístupem získal mnoho pozitivních reakcí.

💡 TIP:

Lidé si při pobytu vybírají hlavně lokalitu. Prodávejte tedy přednosti samotné lokality jako jsou památky, zajímavá místa, výlety… Následně jim ukažte, co váš hotel nebo penzion nabízí. Inspirujte je tedy k cestování a poznávání.

Zakupte si e-book

A buďte vidět na Googlu

26 stran nabitého know-how, díky kterému budete získávat nové hosty prostřednictvím placené reklamy na Googlu. Bez zbytečných řečí a omáčky. Jdeme rovnou k věci. Od kompletního nastavení Google Ads účtu až po optimalizaci reklam pro maximální efektivitu.

Recenze jako součást strategie

Kdo vlastní hotel nebo penzion ví, že recenze jsou nesmírně důležité. Proto na ně bereme 100% ohled. Používali jsme je v remarketingu i akvizičních kampaních. Spustili jsme reklamní kampaň zaměřenou na získání recenzí od hostů, kteří již byli v penzionu ubytováni. Tím jsme získali desítky dalších pozitivních recenzí, které jsme následně využili v akvizičních kampaních.

3/4 vyprodáno. Co teď?

Do 31. června jsme dosáhli téměř úplného vyprodání termínů v penzionu. S 3/4 kapacity plně obsazenou jsme se rozhodli zaměřit na prodej podzimních a zimních pobytů. Pokračovali jsme v optimalizaci kampaní a sestavování nabídek pro tyto termíny, což nám umožňuje dále zvyšovat počet rezervací.

Výsledek 📈

Díky pečlivě promyšlené a efektivně realizované marketingové strategii jsme pomohli Penzionu Mezi Buky prodat více než 250 pobytů během sedmi měsíců spolupráce. Tento úspěch potvrzuje, že správně nastavené a optimalizované kampaně mohou přinést vynikající výsledky.

Chcete zvýšit obsazenost pokojů i vy? Kontaktujte nás.

Ke každému klientovi přistupujeme individuálně a navrhujeme možné řešení včetně reálného očekávání. Pokud cítíte, že stojíte na místě a moc se neposouváte – zkuste to s námi. Rádi se uchopíme i vaše hotelu, penzionu nebo apartmánu.

Přejít nahoru
🛒 0